RELAXA

Lyžařské středisko
Adrenalin park

Popis cesty:

Ve směru od Ostravy, Olomouce a Rýmařova: Projedete Rýmařovem a pokračujete po hlavní státní silnici I. třídy číslo 11, směrem na Šumperk. Projedete obcí Janovice, poté obcí Stará Ves, pokračujete stále po státní silnici, až budete po pravé straně míjet čerpací stanici UNICORN (oranžovo-žlutá), pokračujete ještě cca kilometr, stále po státní silnici, až se po pravé straně objeví směrovka na Žďárský potok a odbočka, těsně za odbočkou je zelený motorest „Zastávka“. Zde odbočíte a sjedete do údolí. Po 300 metrech od odbočení jste na RELAXE, nemůžete ji minout.

Ve směru od Pardubic, Hradce Králové, přes Šumperk: Opět po státní silnici číslo 11 spojující Šumperk a Rýmařov, projedete kolem lyžařského střediska Klepáčov, přes horské sedlo Skřítek, až se budete blížit k obci Stará ves, po levé straně z vašeho pohledu uvidíte motorest „Zastávka“ se zelenou fasádou, těsně za ním je odbočka doleva dolů do údolí, na tuto odbočíte a po cca 300 metrech jste u Relaxy.

STAN - dětské letní tábory, školní výlety, adaptační kurzy, teambuilding